Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva – Beáta Koblížková
Beáta Koblížková
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
The Influence of Marketing Communication on the Consumers Behavior with Focus on Selected OTC Medicine
Abstract:
První část mé diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům, které budou následně sloužit jako podklad pro zpracování části druhé. V této teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci. Tato část je dále zaměřena na hlavní specifika marketingové komunikace ve farmacii včetně legislativních omezení v České republice, na současný vývoj farmaceutického průmyslu …moreAbstract:
The first part of my master thesis is devoted to theoretical knowledge, which will be then used as a basis for the second part. In this theoretical part will be introduced basic concepts related to marketing communications. This part is also focused on the main aspects of marketing communications in pharmacy, including legislative restrictions in the Czech Republic, the current development of the pharmaceutical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50571
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Lenka Krištofič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová