Beáta Koblížková

Master's thesis

Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva

The Influence of Marketing Communication on the Consumers Behavior with Focus on Selected OTC Medicine
Abstract:
První část mé diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům, které budou následně sloužit jako podklad pro zpracování části druhé. V této teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci. Tato část je dále zaměřena na hlavní specifika marketingové komunikace ve farmacii včetně legislativních omezení v České republice, na současný vývoj farmaceutického průmyslu …more
Abstract:
The first part of my master thesis is devoted to theoretical knowledge, which will be then used as a basis for the second part. In this theoretical part will be introduced basic concepts related to marketing communications. This part is also focused on the main aspects of marketing communications in pharmacy, including legislative restrictions in the Czech Republic, the current development of the pharmaceutical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Lenka Krištofič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50571