Strategické řízení regionální značky Krkonoše – Bc. Lukáš Hromada
Bc. Lukáš Hromada
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Strategic management of the Krkonoše regional brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regionální značkou KRKONOŠE originální produkt ®. Hlavním cílem práce je posouzení pozice značky na trhu, identifikace aktivit spojených s budováním pozice značky v daném regionu a vyhodnocení povědomí veřejnosti o značce. Teoretická část popisuje značku, její identitu a image, prvky značky a nástroje jejího strategického řízení. Dále se práce věnuje základním marketingovým …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the regional brand KRKONOŠE original product ®. The main objective of the work is to assess the brand's position on the market, identify activities associated with building the brand's position in the given region and evaluate the public's awareness of the brand. The theoretical part describes the brand, its identity and image, elements and tools of strategic brand management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva