Zdenka Zlámalová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Monika Koutná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zlámalová, Zdenka. Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe