Youtube as a marketing tool in relationship marketing – Bc. Eliška Jahodová
Bc. Eliška Jahodová
Bakalářská práce
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledem na vztahový marketing na nejpopulárnějším webovém serveru pro sdílení videí - Youtube. Popis přehledu vztahů s veřejností, digitálního marketing a detailní zaměření na marketing na Youtube, vztah mezi Youtubery a jejich sledovately a jejich vliv. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je webový server Youtube vnímán a používán jehou živately a zda Youtubeři mohou …víceAbstract:
The thesis focuses on an outlook towards the relationship marketing on the most popular video sharing website -Youtube. Describing an overview of public relations and digital marketing and detaily focusing on marketing on Youtube, a relationship among Youtube`s viewers and Youtubers and their influence. The aim of a thesis`s research is to find out how is Youtube web server perceived and used by customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zzme0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová