Bc. Lenka Plocková

Master's thesis

Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se

How Fosters perceive their mandatory education
Abstract:
Diplomová práce „Jak pěstouni vnímají svoji povinnost vzdělávat se“ je zaměřena na zkušenosti pěstounů se vzděláváním a jeho využití v každodenním životě. Práce je rozdělena na dvě části - na teoretickou a empirickou. V první části práce jsou vysvětleny klíčové pojmy, které slouží jako terminologická a metodologická opora pro empirickou část diplomové práce. Popisují rodinu jako základní jednotku společnosti …more
Abstract:
Diploma thesis: This thesis titled “How Fosters perceive their mandatory education“is dedicated to foster’s experience with mandatory education and Its utilization in everyday life. The thesis has two parts – the Theoretical part and the Empiric part. The first chapter is dedicated to explanation of key terms that are used as therminological and methodological support for the Empiric part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Jan Buchta
  • Reader: Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta