Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se – Bc. Lenka Plocková
Bc. Lenka Plocková
Master's thesis
Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se
How Fosters perceive their mandatory education
Abstract:
Diplomová práce „Jak pěstouni vnímají svoji povinnost vzdělávat se“ je zaměřena na zkušenosti pěstounů se vzděláváním a jeho využití v každodenním životě. Práce je rozdělena na dvě části - na teoretickou a empirickou. V první části práce jsou vysvětleny klíčové pojmy, které slouží jako terminologická a metodologická opora pro empirickou část diplomové práce. Popisují rodinu jako základní jednotku společnosti …moreAbstract:
Diploma thesis: This thesis titled “How Fosters perceive their mandatory education“is dedicated to foster’s experience with mandatory education and Its utilization in everyday life. The thesis has two parts – the Theoretical part and the Empiric part. The first chapter is dedicated to explanation of key terms that are used as therminological and methodological support for the Empiric part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u0c96/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Jan Buchta
- Reader: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička