Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Ing. Nikola Najmanová
Ing. Nikola Najmanová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales Promotion as a tool of integrated marketing communication in selected firm in the financial services sector
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala podporou prodeje ve společnosti KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. a její realizací. V první (teoretické) části své práce jsem vymezila základní pojmy (marketingová komunikace a podpora prodeje), jejich vzájemný vztah a úlohu v komunikační strategii společnosti. Ve druhé, praktické, části jsem zkoumala realizaci podpory prodeje u KUPEG úvěrové pojišťovny a.s. a také …moreAbstract:
In my bachelor thesis, I’ve been studying sales promotion in the company KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. and realization of this promotion. In the first part I‘ve described basics terms (marketing communication and sales promotion), their relationship and their role in communication strategy of the company. In the second part of my thesis, I’ve introduced company and realization of its sales promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/krvbz/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAJMANOVÁ, Nikola. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/j6y21t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček