Ing. Nikola Najmanová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales Promotion as a tool of integrated marketing communication in selected firm in the financial services sector
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala podporou prodeje ve společnosti KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. a její realizací. V první (teoretické) části své práce jsem vymezila základní pojmy (marketingová komunikace a podpora prodeje), jejich vzájemný vztah a úlohu v komunikační strategii společnosti. Ve druhé, praktické, části jsem zkoumala realizaci podpory prodeje u KUPEG úvěrové pojišťovny a.s. a také …more
Abstract:
In my bachelor thesis, I’ve been studying sales promotion in the company KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. and realization of this promotion. In the first part I‘ve described basics terms (marketing communication and sales promotion), their relationship and their role in communication strategy of the company. In the second part of my thesis, I’ve introduced company and realization of its sales promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní