Market Entry Strategy for a Start-Up Company to Germany – Michaela Holubová
Michaela Holubová
Master's thesis
Market Entry Strategy for a Start-Up Company to Germany
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Anotácia:
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu …viacAbstract:
The goals of my thesis are to present the researched company an analysis of a German market in a speed-reading industry, to discuss the correctness of company's hypotheses about the German market compared to the German reality, and to suggest a marketing strategy for the company's market entry supporting the selected market entry mode. In the first part, the theoretical section is introduced in which …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Strategie vstupu vybrané firmy na zahraniční trh
Yulya Yagotintseva -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Podnikatelský plán a strategie vstupu na trh podniku v oblasti kamionové autodopravy
Jakub Novák -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh
Kristína Horniaková