Filip Waschek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.

Marketing communication of Gastro - Menu Express, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Gastro - Menu Express, a. s. Práce je celkem rozdělena do čtyř kapitol. Na začátku jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v práci představena daná firma, její konkurence, organizační struktura a také její současné nastavení marketingových nástrojů. V další části práce jsou popsány výstupy na základě provedeného výzkumu. V poslední kapitole …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Gastro - Menu Express, a. s. The work is divided into four chapters. At the beginning are defined the teoretical basis. Furthermore the work introduces the company its competition, organizational structure and its current setting of marketing instruments. The next part of the work describes the outputs based on the research. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u4b0t/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management