Ing. Šárka Šenfeldová

Bachelor's thesis

Reklama a její působení na spotřebitele

Advertising and its Impact on Consumers
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování reklamy jako součástí marketingové komunikace, analyzování vývoje reklamy a působení reklamy na spotřebitele. Nejprve jsou vysvětleny některé obecné pojmy z oblasti marketingu. Poté je analyzováno působení reklamy na spotřebitele. Je proveden vlastní výzkum Reklama a její působení na spotřebitele a porovnán s výzkumem Reklama a vliv na spotřebitele. Na …more
Abstract:
The content of this bachelor thesis is analyzing the advertisement as part of marketing communication, advertising and analyzing the evolution of advertising effects on consumers. Firstly, it is explained some general concepts of marketing. Secondly, it is analyzed the advertising impact on its consumers. It has been made a research: Advertising and its impact on consumers, which is compared to a research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Hana Železná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS