Reklama a její působení na spotřebitele – Ing. Šárka Šenfeldová
Ing. Šárka Šenfeldová
Bachelor's thesis
Reklama a její působení na spotřebitele
Advertising and its Impact on Consumers
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování reklamy jako součástí marketingové komunikace, analyzování vývoje reklamy a působení reklamy na spotřebitele. Nejprve jsou vysvětleny některé obecné pojmy z oblasti marketingu. Poté je analyzováno působení reklamy na spotřebitele. Je proveden vlastní výzkum Reklama a její působení na spotřebitele a porovnán s výzkumem Reklama a vliv na spotřebitele. Na …moreAbstract:
The content of this bachelor thesis is analyzing the advertisement as part of marketing communication, advertising and analyzing the evolution of advertising effects on consumers. Firstly, it is explained some general concepts of marketing. Secondly, it is analyzed the advertising impact on its consumers. It has been made a research: Advertising and its impact on consumers, which is compared to a research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/phxlk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Hana Železná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy
Kubešová Kubešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová