Bc. Jana Šobotníková

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení

Integrated marketing communications as a new form of effectiveness of communication activities
Abstract:
Integrovaná marketingová komunikace (IMK) je známa a využívána řadu let. Přesto se teprve nedávno koncepce IMK objevila jako jeden z nových trendů současné doby. Většina firem ví, že propojení jednotlivých nástrojů marketingového mixu do sjednocené komunikace je nejefektivnější a nejúčinnější formou komunikace se zákazníky. Bohužel však řada z těchto firem neumí nebo nemá možnost správně a efektivně …more
Abstract:
Integrated Marketing Communications (IMC) is known and used for many years. In spite of it IMC has recently been spotted as one of the new trends of nowadays. Most companies know that each tool of the marketing mix linked together into the integrated communications is the most effective and efficient form of the communication with customers. Many of the companies are unable or have no chance to properly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní