Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení – Bc. Jana Šobotníková
Bc. Jana Šobotníková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Integrated marketing communications as a new form of effectiveness of communication activities
Anotácia:
Integrovaná marketingová komunikace (IMK) je známa a využívána řadu let. Přesto se teprve nedávno koncepce IMK objevila jako jeden z nových trendů současné doby. Většina firem ví, že propojení jednotlivých nástrojů marketingového mixu do sjednocené komunikace je nejefektivnější a nejúčinnější formou komunikace se zákazníky. Bohužel však řada z těchto firem neumí nebo nemá možnost správně a efektivně …viacAbstract:
Integrated Marketing Communications (IMC) is known and used for many years. In spite of it IMC has recently been spotted as one of the new trends of nowadays. Most companies know that each tool of the marketing mix linked together into the integrated communications is the most effective and efficient form of the communication with customers. Many of the companies are unable or have no chance to properly …viacKľúčové slová
Direct marketing elektronický marketing integrovaná marketingová komunikace jednotné sdělení marketingová komunikace nezisková činnost společností osobní prodej podpora prodeje plakát propagace přímá marketingová komunikace public relations reklama Společenská odpovědnost firem (CSR) Direct marketing electronic marketing integrated marketing communications unified communications marketing communications nonprofit work company personal selling sales promotion posters promotion direct marketing communications advertising Corporate Social Responsibility (CSR)
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7q0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická