Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR – Markéta Ďoubalová
Markéta Ďoubalová
Bachelor's thesis
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Spa as an important product of tourismus in Czech Republic
Abstract:
Práce se věnuje lázeňskému cestovnímu ruchu v České republice, jeho významu, postavení, historii a současnému stavu. Důležitou částí práce je pohled na lázeňství jako na produkt cestovního ruchu a současnou nabídku vybraných cestovních kanceláří.Abstract:
This thesis deals with the topic of the spa tourist industry in Czech republic, its importance, standing, history and present conditions. Important part of this thesis is view of balneology as a product of tourist industry and current offer of travel agencies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB1247
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2010
- Supervisor: Alexandr Gregar
- Reader: Dagmar Rusková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ĎOUBALOVÁ, Markéta. \textit{Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ja8cn8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková