Návrh marketingového plánu podniku – Bc. Renata Dočekalová
Bc. Renata Dočekalová
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu podniku
The Proposal of marketing plan in company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou společnost na jeden kalendářní rok. Práce je složena ze tří hlavních částí. Teoretické, praktické a návrhové části. Teoretická východiska jsou formulována z obecných poznatků, získaných z literárních zdrojů a pojednávají o marketingu a převážně o marketingovém plánování. Praktická část se zaměřuje na krátké představení společnosti …víceAbstract:
The thesis aims to create a marketing plan for a chosen company. The work is composed of three main parts. Theoretical, practical and proposal part. Theoretical backgrounds are formulated from general knowledge, obtained from literary sources and deal with marketing and predominantly marketing planning. The practical part focuses on the short presentation of the company and the subsequent analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva