Denisa Anna UNGUREANOVÁ

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok

The use of influencer marketing on social network TikTok
Anotácia:
Téma bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti TikTok, kdy cílem je zhodnotit, jaký vliv mají influenceři na TikToku na jeho uživatele v jejich nákupním rozhodování. V teoretické části jsou osvětleny pojmy spojené s tématem, tedy co jsou sociální média, charakteristika sítě TikTok a pojmu influencer marketing. V praktické části je zhotoveno dotazníkové šetření, díky kterému lze odpovědět …viac
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is influencer marketing on the TikTok social network, where the goal is to evaluate the influence that TikTok influencers have on its users in their purchasing decisions. In the theoretical part, concepts related to the topic are explained, i.e. what are social media, the characteristics of the TikTok network and the concept of influencer marketing. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. David Prantl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

UNGUREANOVÁ, Denisa Anna. Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení