Posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce – Lucie Lajsznerová
Lucie Lajsznerová
Bachelor's thesis
Posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce
Marketing Mix Evaluation of Czech Winery Chrámce
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce. Teoretická část se zabývá problematikou marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu obecně. Ve vlastní práci jsou podrobně popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu vybraného vinařství. Kvantitativní marketingový výzkum je proveden pomocí on-line dotazníkového šetření, které je určeno výhradně …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on evalution of the marketing mix of Czech winery Chrámce. The theoretical part is focused on problematics of marketing, marketing research and marketing mix in general. The practical part described every individual tool of the marketing mix of Czech winery Chrámce in detail. The quantitative marketing research is execute by on-line survey determinated only for winery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAJSZNEROVÁ, Lucie. \textit{Posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jargzx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Veronika Lajnerová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights