Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu – Ing. Jaroslav VOLOCH
Ing. Jaroslav VOLOCH
Disertační práce
Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu
The Trends of Development of the Relationship between the Company and the Customer on the Industrial Markets in the Field of the New Marketing
Anotace:
Teze disertační práce řeší problematiku trendů rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu. Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout …víceAbstract:
Dissertation Thesis solves questions of relations between customer and company on industrial markets in new marketing environment. Main goal of dissertation work is with the aid of theoretic and field research, identify and evaluate the present state of relations between customer and company on industrial market in new marketing environment in Czech Republic, considering the developments of this relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Zveřejnit od: 30. 9. 2009
Identifikátor:
13802
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 12. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLOCH, Jaroslav. \textit{Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jawcq2/.
Jak správně citovat práci
VOLOCH, Jaroslav. Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah osobnostních charakteristik k schopnosti prožívání životní spokojenosti u intelektuálně aktivních a neaktivních seniorů.
Lucie Berková -
Zavedení nového výrobku na průmyslový trh
Lucie Šálková -
Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
Barbora SEDLÁČKOVÁ -
Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh
Marek VLK -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ