Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel – Ing. Michaela Kupková, DiS.
Ing. Michaela Kupková, DiS.
Diplomová práce
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Draft strategy on how to attract corporate clients for the selected hotel
Anotace:
Diplomová práce na téma „Návrh strategie na získávání korporátní klientely pro vybraný hotel“ poskytuje přehled členění korporátní klientely daného hotelu, analýzu konkurence i stávajících zákazníků. Práce obsahuje také nástroje využívané k získávání korporátní klientely ve vybraném hotelu. K metodám použitým v této diplomové práci patří místní šetření v hotelu, pozorování, řízený rozhovor s ředitelem …víceAbstract:
The Master´s Dissertation „Draft strategy on how to attract corporate clients for the selected hotel“ provides an overview of corporate clients types of the selected hotel, an analysis of competitors and analysis of existing clients. The Master´s Dissertation includes also specific tools used for attracting corporate clients in the chosen hotel. The methods used in this Master´s Dissertation include …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9145/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPKOVÁ, Michaela. \textit{Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/jb59d2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto