Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel – Ing. Michaela Kupková, DiS.
Ing. Michaela Kupková, DiS.
Master's thesis
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Draft strategy on how to attract corporate clients for the selected hotel
Abstract:
Diplomová práce na téma „Návrh strategie na získávání korporátní klientely pro vybraný hotel“ poskytuje přehled členění korporátní klientely daného hotelu, analýzu konkurence i stávajících zákazníků. Práce obsahuje také nástroje využívané k získávání korporátní klientely ve vybraném hotelu. K metodám použitým v této diplomové práci patří místní šetření v hotelu, pozorování, řízený rozhovor s ředitelem …moreAbstract:
The Master´s Dissertation „Draft strategy on how to attract corporate clients for the selected hotel“ provides an overview of corporate clients types of the selected hotel, an analysis of competitors and analysis of existing clients. The Master´s Dissertation includes also specific tools used for attracting corporate clients in the chosen hotel. The methods used in this Master´s Dissertation include …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9145/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto