Grafický manuál podnikatelského subjektu Psí hotel – Martina Hybštová
Martina Hybštová
Bachelor's thesis
Grafický manuál podnikatelského subjektu Psí hotel
Design Manual of Business Entity Dog´s Hotel
Abstract:
Bakalářské práce se věnuje stanovení jednotného vizuálního designu pro fiktivní podnikatelský subjekt v oboru hotelnictví, zaměřeného na ubytování pro psy. Práce je rozdělena na dvě části. Literární rešerše obsahuje vysvětlení základů počítačové grafiky a následné představení funkce grafického manuálu, jakožto nedílné součásti firemního designu. Teoretická část také objasňuje význam grafického manuálu …moreAbstract:
The bachelor these is devoted to establishing a corporate design for a fictional business subject in the hotel industry, the hotel for dogs. The work is divided into two parts. The literary research includes basics of a computer graphics and the main functions of the graphic manual. Which is one of the integral parts of corporate design. The theoretical part also explains the importance of the graphic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYBŠTOVÁ, Martina. \textit{Grafický manuál podnikatelského subjektu Psí hotel}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jbvfyd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights