Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace – MgA. Šárka Libánková
MgA. Šárka Libánková
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
Consumer behaviour of the visitors of the National theatre Brno // and their segmentation
Anotácia:
Anotace Bakalářská práce „Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace“ se zabývá problematikou spotřebitelského chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich následnou segmentací. Hlavní část práce bude tvořit marketingový výzkum, který bude zaměřen na získání údajů ohledně základních charakteristik návštěvníků tohoto divadla, na jejichž základě budou segmentováni …viacAbstract:
Annotation The diploma thesis „Consumer behaviour of the visitors of the National Theatre Brno and their segmentation“ deals with the questions of consumer behaviour of the visitors of the National Theatre Brno and their subsequent segmentation. The main part comprises a marketing research focusing on gaining the basic characteristics from the visitors and their further segmentation. The other aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/lv362/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Kristýna Štěpánková
- Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/lv362/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Music Management
Práce na příbuzné téma
-
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Jakub Majerník -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
Johana Daňková -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová -
Marketingová strategie Městského divadla Brno
Ludmila Cepáková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček