Eliška Bazalová

Bachelor's thesis

Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

Personal marketing and employer branding
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem personální marketing a budování značky zaměstnavatele. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají organizaci Fortuna Entertainment Group samotní zaměstnanci a studenti vysokých škol, potažmo potenciální uchazeči. Zdali se na některých aspektech vnímání image společnosti a nabízejícího produktu shodují obě dvě strany respondentů či nikoliv. Dále je v bakalářské …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of personal marketing and employer branding. This thesis aims to find out how employees and university students perceive the organization Fortuna Entertainment Group. Whether both sides of the respondents agree on some aspects of the perception of the company’s image and the product offer. The bachelor thesis also describes what tools, principles and activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Reader: František Janatka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.