Analýza konkurenční pozice rozhlasové stanice – Olga Moldavchuk
Olga Moldavchuk
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice rozhlasové stanice
Competitive Analysis of Broadcasting Company
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu konkurence rozhlasových stanic působících na regionálním trhu ve vztahu k Hitrádiu Orion. Cílem práce je zmapovat aktuální stav na rozhlasovém trhu, přednosti a nedostatky jednotlivých konkurentů a vnímání Hitrádia Orion respondenty. Teoretickým základem práce je analýza konkurence, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýza. Praktickou část tvoří vyhodnocení …víceAbstract:
The competition of radio stations on the regional market in relation to Hitradio Orion is the subject of this bachelor thesis. The purpose of the thesis is to map up to date situation on the market, preferences and deficiences of the individual competitors and perception of Hitradio Orion by respondents. Competition analysis, Porter¨s Five Forces of Competitive Position Model, SWOT analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80585
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Petr Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova