Olga Moldavchuk

Bakalářská práce

Analýza konkurenční pozice rozhlasové stanice

Competitive Analysis of Broadcasting Company
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu konkurence rozhlasových stanic působících na regionálním trhu ve vztahu k Hitrádiu Orion. Cílem práce je zmapovat aktuální stav na rozhlasovém trhu, přednosti a nedostatky jednotlivých konkurentů a vnímání Hitrádia Orion respondenty. Teoretickým základem práce je analýza konkurence, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýza. Praktickou část tvoří vyhodnocení …více
Abstract:
The competition of radio stations on the regional market in relation to Hitradio Orion is the subject of this bachelor thesis. The purpose of the thesis is to map up to date situation on the market, preferences and deficiences of the individual competitors and perception of Hitradio Orion by respondents. Competition analysis, Porter¨s Five Forces of Competitive Position Model, SWOT analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Hana Svobodová
  • Oponent: Petr Skopal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod