Drama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠ – Bc. Denisa RAICHLOVÁ
Bc. Denisa RAICHLOVÁ
Diplomová práce
Drama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Drama in the Didactics of Literary Education at the Upper Primary School
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou dramatu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá tím, co je literární a dramatická výchova, jaké jsou jejich cíle ve výuce a jakými metodami můžeme těchto cílů dosáhnout. Dále se zabývá tím, co je drama, jaké jsou jeho prvky nebo dějiny. Ve druhé, praktické části práce se věnujeme čítankám a tomu, jak se v nich …víceAbstract:
The presented dissertation deals with education of drama in literary lessons on the second grade of primary schools. The theoretic part is dedicated to the definition of literary and dramatic education, what their goals in education are in general and how to achieve these goals. Secondly, it describes drama, its elements and history. The second part is practical. We focus on reading-books and how the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Mrkvičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAICHLOVÁ, Denisa. Drama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva