Ekaterina Khudyakova

Bakalářská práce

Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu

Instagram as a marketing tool to support tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje podpory cestovního ruchu. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit přínos sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje nejen pro spotřebitele, ale i pro samotné cestovní organizace. Dalším cílem je zjistit, na základě čeho se zákazníci rozhodují o konkrétních cestovních službách a dozvědět se, na čem …více
Abstract:
This thesis studies the social network Instagram as a marketing tool to support tourism. The main goal of the bachelor thesis is to evaluate the benefits of the Instagram as a marketing tool not only for consumers, but also for the travel organizations. Another goal is to find out how customers make purchase decision in tourism and to figure out on what factors the cooperation between travel service …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Martin Vaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85905