Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu – Ekaterina Khudyakova
Ekaterina Khudyakova
Bakalářská práce
Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu
Instagram as a marketing tool to support tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje podpory cestovního ruchu. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit přínos sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje nejen pro spotřebitele, ale i pro samotné cestovní organizace. Dalším cílem je zjistit, na základě čeho se zákazníci rozhodují o konkrétních cestovních službách a dozvědět se, na čem …víceAbstract:
This thesis studies the social network Instagram as a marketing tool to support tourism. The main goal of the bachelor thesis is to evaluate the benefits of the Instagram as a marketing tool not only for consumers, but also for the travel organizations. Another goal is to find out how customers make purchase decision in tourism and to figure out on what factors the cooperation between travel service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ