Jana PANGRÁCOVÁ

Bakalářská práce

Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel

The use of marketing tools in Parkhotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které jsou využívány v činnosti Kongresového centra a hotelu Parkhotel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavní cílem bylo popsat marketingovou činnost hotelu, zhodnotit její vnímání mezi zákazníky a následně navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající pozice Parkhotelu. Práce má celkem šest kapitol. První …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing tools, which are used in Congress Centre and hotel Parkhotel. Thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. Main aim was to describe marketing activities of the hotel, evaluate its perception among customers and propose some measures, that will lead to an improvement in the current situation. Thesis has six chapters. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PANGRÁCOVÁ, Jana. Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/