Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel – Jana PANGRÁCOVÁ
Jana PANGRÁCOVÁ
Bakalářská práce
Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel
The use of marketing tools in Parkhotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které jsou využívány v činnosti Kongresového centra a hotelu Parkhotel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavní cílem bylo popsat marketingovou činnost hotelu, zhodnotit její vnímání mezi zákazníky a následně navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající pozice Parkhotelu. Práce má celkem šest kapitol. První …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing tools, which are used in Congress Centre and hotel Parkhotel. Thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. Main aim was to describe marketing activities of the hotel, evaluate its perception among customers and propose some measures, that will lead to an improvement in the current situation. Thesis has six chapters. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANGRÁCOVÁ, Jana. Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová