Ing. Ondřej Komárek
Bachelor's thesis
Slevové portály z pohledu podniku
Group buying from company's perspective
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je analýza vyuţitelnosti slevových portálů pro podnikatelskou činnost jednotlivých firem s akcentem na její ekonomickou výhodnost v krátkém a dlouhém období. Tato práce se také zabývá tím, jaký význam mají slevové portály pro konkrétní podnik (y) a zda kupující vyuţívají pouze slev, nebo se k danému podniku vrací opětovně i po vyuţití slevy …moreAbstract:
The subject of bachelor thesis „Group buying from company´s perspective” is an analysis of usability of group buying for business activities of individual companies, with an emphasis on its economic advantages in the short and long term.This work also deals with the significance of the group buying for a particular company(s) and that the buyer use only discounts,or to return to the comapny again after …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dg2gy/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Veronika Lajnerová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková