Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko – Bc. Monika NIKRMAJEROVÁ
Bc. Monika NIKRMAJEROVÁ
Diplomová práce
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
Analysis of Application of the Regional Brand Prácheňsko
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat …víceAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the regional brand name Prácheňsko. The exordium contains the regional labelling valid throughout the Czech Republic. The following section is focused on the topic of the implementation of the regional brand name ´Prácheňsko´ and the single brand name ´Prácheňsko ? the regional product ?´. The main part of the following thesis comprises the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIKRMAJEROVÁ, Monika. Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Prácheňsko)
Barbora Jakubcová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
Jindřiška Olbrechtová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální značka Brněnsko a aktéři na území MAS Brána Vysočiny
Soňa Maloňová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva