Konzumní společnost - trh s oblečením – Tereza Kobrzková
Tereza Kobrzková
Bakalářská práce
Konzumní společnost - trh s oblečením
Consumer society - clothing market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konzumní společností na trhu s oblečením, pohlíží na vliv konzumerismu na naši společnost a na jeho důsledky. Teoretická část se především věnuje oděvnímu trhu ve světě, se kterým je spojována výroba oblečení a její dopady na životní prostředí jako například fenomén fast fashion, nadspotřeba oblečení a nakládání s textilním odpadem. Cílem práce je pochopit nákupní rozhodování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of consumer society in the clothing market, looks at the influence of consumerism on our society and its outcomes. The theoretical part is mostly dedicated to clothing market worldwide, which is associated with the production of wear and its impact on the environment, for instance the fast fashion phenomenon, overconsumption, and treatment of textile waste. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Andrea Ecková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
Sdílená ekonomika a její vliv na konzumní společnost
Lenka Hladíková -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Nezdravý životní styl mládeže jako důsledek vlivu konzumní společnosti, možnosti jeho nápravy
Eliška KULICHOVÁ -
Alternativní způsoby života jako reakce na konzumní společnost
Zuzana Kubová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva