Ing. Jana Brabencová, DiS.

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně společnosti Motor-Presse Bohemia s.r.o.

Proposal for communication campaign of Motor-Presse Bohemia s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce ve své první části shrnuje historii marketingu a jeho podstatu. Zabývá se popisem marketingu, jeho hlavním obsahem a vývojem, porovnává různá hlediska jeho chápání, včetně definování rozdílů mezi prodejní a marketingovou strategií. V kapitole Mediální trh shrnuje a popisuje média nejčastěji využívaná k implementaci reklamní kampaně. V diplomové práci jsou dále představeny vydavatelské …více
Abstract:
In the first part, the diploma thesis compiles the history of marketing as well as its essence. It describes the evolution and main features of Marketing from various viewpoints and includes comparison between selling and marketing strategy. In the Media market chapter are summarized and described the media most likely to be used for campaign execution. The thesis also analyses the media market situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance