Návrh komunikační kampaně společnosti Motor-Presse Bohemia s.r.o. – Ing. Jana Brabencová, DiS.
Ing. Jana Brabencová, DiS.
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně společnosti Motor-Presse Bohemia s.r.o.
Proposal for communication campaign of Motor-Presse Bohemia s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce ve své první části shrnuje historii marketingu a jeho podstatu. Zabývá se popisem marketingu, jeho hlavním obsahem a vývojem, porovnává různá hlediska jeho chápání, včetně definování rozdílů mezi prodejní a marketingovou strategií. V kapitole Mediální trh shrnuje a popisuje média nejčastěji využívaná k implementaci reklamní kampaně. V diplomové práci jsou dále představeny vydavatelské …víceAbstract:
In the first part, the diploma thesis compiles the history of marketing as well as its essence. It describes the evolution and main features of Marketing from various viewpoints and includes comparison between selling and marketing strategy. In the Media market chapter are summarized and described the media most likely to be used for campaign execution. The thesis also analyses the media market situation …víceKlíčová slova
Marketingový plán marketingový mix strategie segmentace trhu marketingová analýza média časopisy konkurence čtenost prodej tištěný náklad reklama trh marketingová politika Marketing plan Marketing mix Strategy Market segmentation Marketing analysis media magazines competition read sale print run advertising market Marketing policy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/edi9s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingová politika lázeňských podniků v oblasti cestovního ruchu v České republice
Šárka Nováková -
Česká komunální politika - specifika marketingové kampaně pro komunální volby
Markéta Pohlová -
Odbytová politika v podniku
Ondřej Korbička