Marketingová strategie konzultační společnosti – Šárka PETROVKOVÁ
Šárka PETROVKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie konzultační společnosti
Marketing strategy consulting company
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingovou strategii konzultační společnosti. Jedná se o konzultační společnost, která se zabývá efektivním využíváním energie. V bakalářské práci jsem se nejprve věnovala četbě odborné literatury získávala informace na dané téma. Dále jsem se pokusila vypracovat analýzu marketingového prostředí a to jak mikroprostředí tak makroprostředí, které je pro …víceAbstract:
I choose as the subject of my graduation thesis, the Draft marketing strategy consulting copany. My thesis has three parts: theoretical and practical. In the first part, I described the main conceptions related to the thema. I studied information from specialized publications, which finally helped me with the analyses. In the second part of my thesis is to interpret teoretical knowledges to the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
9420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROVKOVÁ, Šárka. Marketingová strategie konzultační společnosti. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jicnd9 jicnd9/2
30. 11. 2009