Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě. – Ing. Martina Wimmerová
Ing. Martina Wimmerová
Bachelor's thesis
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Direct Marketing Methods and Evaluation of Direct Marketing Tools - A Case Study in Telia Call Company.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá přímým marketingem, jeho metodami a nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezuje základní pojmy a problematiku přímého marketingu. Jsou zde popsány jeho metody a nástroje. Zároveň má tato část za úkol nastínit výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou společnost a hodnotí zde využití nástrojů přímého …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with direct marketing, its methods and tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines basic terminology and direct marketing issues. Direct marketing methods and tools are described here. Simultaneously, it is the objektive of this part of the thesis to highlight the advantages and disadvantages of the use of direct marketing techniques. The practical …viacKľúčové slová
Přímý marketing přímý mail telemarketing zákazník operátor personalizace nabídka databáze komunikace nástroj přímého marketingu cílová skupina Telia Call a.s. Direct marketing direct mail customer personalization offer database communication tool of direct marketing target group Telia Call Inc.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f67zs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WIMMEROVÁ, Martina. \textit{Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jj033s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Linda Valentová