Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping – Ing. Radka LISÁ
Ing. Radka LISÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a. s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení …víceAbstract:
This master thesis deals with project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part describe competitive, marketing research and mystery shopping as a method of mystery research. Tesco Stores ČR a. s. is presented in the analytical part, after that follows competitive analysis, SWOT analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISÁ, Radka. \textit{Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/jk1w1p/.
Jak správně citovat práci
LISÁ, Radka. Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová