Ing. Radka LISÁ

Diplomová práce

Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a. s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení …více
Abstract:
This master thesis deals with project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part describe competitive, marketing research and mystery shopping as a method of mystery research. Tesco Stores ČR a. s. is presented in the analytical part, after that follows competitive analysis, SWOT analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8292

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LISÁ, Radka. Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing