Eva Markytánová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Institutu experimentální a klinické medicíny

Marketing communication of Institute for Clinical and Experimental Medicine
Anotace:
Bakalářská práce s názvem “Marketingová komunikace Institutu klinické a experimentální medicíny” vychází z teoretické části pomocí zmíněných východisek. Tato část práce se zabývá představení pojmu marketing a jeho nástrojů, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části bakalářské práce jsou tyto poznatky aplikovány do praxe, je tu analyzována stávající marketingová komunikace …více
Abstract:
The bachelor's thesis titled "Marketing Communication of the Institute of Clinical and Experimental Medicine" is based on the theoretical part using the different approaches. This part of the thesis deals with the introduction of the concept of marketing and its tools, marketing communication, and marketing research. In the practical part of the bachelor's thesis, these findings are applied to practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON