Marketingová komunikace Institutu experimentální a klinické medicíny – Eva Markytánová
Eva Markytánová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Institutu experimentální a klinické medicíny
Marketing communication of Institute for Clinical and Experimental Medicine
Anotace:
Bakalářská práce s názvem “Marketingová komunikace Institutu klinické a experimentální medicíny” vychází z teoretické části pomocí zmíněných východisek. Tato část práce se zabývá představení pojmu marketing a jeho nástrojů, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části bakalářské práce jsou tyto poznatky aplikovány do praxe, je tu analyzována stávající marketingová komunikace …víceAbstract:
The bachelor's thesis titled "Marketing Communication of the Institute of Clinical and Experimental Medicine" is based on the theoretical part using the different approaches. This part of the thesis deals with the introduction of the concept of marketing and its tools, marketing communication, and marketing research. In the practical part of the bachelor's thesis, these findings are applied to practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková