Nikol KLIMAJOVÁ

Bakalářská práce

Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů

Social marketing and its influence on the consumer behavior
Anotace:
Předložená práce se zabývá problematikou sociálního a Cause Related Marketingu, které jsou významnou součástí širšího konceptu společenské odpovědnosti firem. S uvedenými pojmy se v posledních letech často setkáváme nejen u zahraničních, ale i u českých firem. Slouží jako efektivní nástroje pro posílení značky, upevnění pozice firmy na trhu i pro odlišení se od konkurence. Sociální marketing je významným …více
Abstract:
This work deals with issues concerning Cause Related Marketing, which play a significant role in a wider concept of Corporate Social Responsibility. We often encouter with the above mentioned expressions, not only with foreign companies, but with the Czech ones as well. They serve as an efficient way how to strengthen one´s brand, stabilise it and make it different from rivals. Social marketing is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41887

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLIMAJOVÁ, Nikol. Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická