Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů – Nikol KLIMAJOVÁ
Nikol KLIMAJOVÁ
Bakalářská práce
Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů
Social marketing and its influence on the consumer behavior
Anotace:
Předložená práce se zabývá problematikou sociálního a Cause Related Marketingu, které jsou významnou součástí širšího konceptu společenské odpovědnosti firem. S uvedenými pojmy se v posledních letech často setkáváme nejen u zahraničních, ale i u českých firem. Slouží jako efektivní nástroje pro posílení značky, upevnění pozice firmy na trhu i pro odlišení se od konkurence. Sociální marketing je významným …víceAbstract:
This work deals with issues concerning Cause Related Marketing, which play a significant role in a wider concept of Corporate Social Responsibility. We often encouter with the above mentioned expressions, not only with foreign companies, but with the Czech ones as well. They serve as an efficient way how to strengthen one´s brand, stabilise it and make it different from rivals. Social marketing is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41887
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMAJOVÁ, Nikol. Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická