Aižan Ryskulová

Bakalářská práce

Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky

The specifics of Generation Z and their application within the marketing and communication strategy of a selected company/brand
Anotace:
Práce se zabývá specifiky Generace Z a jejich dopadem na marketingovou komunikaci, zejména ve vztahu ke komunikačním strategiím gastronomického podniku Bánh Mì Makers. V teoretické části jsou vymezeny charakteristiky Generace Z a popsány marketingové nástroje a trendy, které s touto cílovou skupinou souvisejí. Praktická část je zaměřena na analýzu značky Bánh Mì Makers a jejího marketingového a komunikačního …více
Abstract:
The thesis focuses on the specifics of Generation Z and their impact on marketing communication, particularly in relation to the communication strategies of the gastronomic brand Bánh Mì Makers. The theoretical part defines the characteristics of Generation Z and describes marketing tools and trends relevant to this target group. The practical part analyses the brand Bánh Mì Makers and its marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2025
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Bačina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.