Aižan Ryskulová

Bachelor's thesis

Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky

The specifics of Generation Z and their application within the marketing and communication strategy of a selected company/brand
Abstract:
Práce se zabývá specifiky Generace Z a jejich dopadem na marketingovou komunikaci, zejména ve vztahu ke komunikačním strategiím gastronomického podniku Bánh Mì Makers. V teoretické části jsou vymezeny charakteristiky Generace Z a popsány marketingové nástroje a trendy, které s touto cílovou skupinou souvisejí. Praktická část je zaměřena na analýzu značky Bánh Mì Makers a jejího marketingového a komunikačního …more
Abstract:
The thesis focuses on the specifics of Generation Z and their impact on marketing communication, particularly in relation to the communication strategies of the gastronomic brand Bánh Mì Makers. The theoretical part defines the characteristics of Generation Z and describes marketing tools and trends relevant to this target group. The practical part analyses the brand Bánh Mì Makers and its marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2025

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2025
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Bačina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.