Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky – Aižan Ryskulová
Aižan Ryskulová
Bachelor's thesis
Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky
The specifics of Generation Z and their application within the marketing and communication strategy of a selected company/brand
Abstract:
Práce se zabývá specifiky Generace Z a jejich dopadem na marketingovou komunikaci, zejména ve vztahu ke komunikačním strategiím gastronomického podniku Bánh Mì Makers. V teoretické části jsou vymezeny charakteristiky Generace Z a popsány marketingové nástroje a trendy, které s touto cílovou skupinou souvisejí. Praktická část je zaměřena na analýzu značky Bánh Mì Makers a jejího marketingového a komunikačního …moreAbstract:
The thesis focuses on the specifics of Generation Z and their impact on marketing communication, particularly in relation to the communication strategies of the gastronomic brand Bánh Mì Makers. The theoretical part defines the characteristics of Generation Z and describes marketing tools and trends relevant to this target group. The practical part analyses the brand Bánh Mì Makers and its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2025
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bhx7c/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2025
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Bačina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYSKULOVÁ, Aižan. \textit{Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2025. Available from: https://theses.cz/id/jnd32c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko