Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky – Aižan Ryskulová
Aižan Ryskulová
Bachelor's thesis
Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky
The specifics of Generation Z and their application within the marketing and communication strategy of a selected company/brand
Anotácia:
Práce se zabývá specifiky Generace Z a jejich dopadem na marketingovou komunikaci, zejména ve vztahu ke komunikačním strategiím gastronomického podniku Bánh Mì Makers. V teoretické části jsou vymezeny charakteristiky Generace Z a popsány marketingové nástroje a trendy, které s touto cílovou skupinou souvisejí. Praktická část je zaměřena na analýzu značky Bánh Mì Makers a jejího marketingového a komunikačního …viacAbstract:
The thesis focuses on the specifics of Generation Z and their impact on marketing communication, particularly in relation to the communication strategies of the gastronomic brand Bánh Mì Makers. The theoretical part defines the characteristics of Generation Z and describes marketing tools and trends relevant to this target group. The practical part analyses the brand Bánh Mì Makers and its marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bhx7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2025
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Bačina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko