Bc. Nikola Klepáčková
Diplomová práce
Analýza vize a mise
Vision and Mission Statement Analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vize a mise sociálních podniků v České republice. Jejím cílem je zjistit, zda marketingová komunikace sociálních podniků vizi a misi vhodně rozvíjí. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů vize a mise, sociální podnikání, způsobům externí komunikace vize a mise a identifikaci atributů silné vize a mise napříč literaturou. V praktické části je proveden empirický …víceAbstract:
The subject of this master’s thesis is the social enterprises’ vision and mission statement analysis. Its main objective is to find out whether the social enterprises’ communication properly develop their vision and mission. The theoretical part focuses on the specification of the core terms and identification of the strong vision and mission attributes. In the practical part, the empirical research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kk0oo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík