Návrh integrované marketingové komunikace firmy SAPELI Unlimited s.r.o. – Bc. Petr Gregor
Bc. Petr Gregor
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace firmy SAPELI Unlimited s.r.o.
Integrated marketing communication concept for SAPELI Unlimited s.r.o
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje jaké komunikačný nástroje a kanály využívá společnost SAPELI UNLIMITED s.r.o. Následně pomocí dotazníku analyzuje postavení TOP managentu k samotnému marketingu a jaké má povědomí o využití marketingové strategie společnosti SAPELI UNLIMITED s.r.o. Společnost je velmi mladá a je tak zajisté, že se bude marketingová komunikace neustále vyvíjet a zlepšovat. K tomu je za potřebí …víceAbstract:
This diploma thesis looks into channels and other means of communication that are used by SAPELI UNLIMITED s.r.o. Subsequently it employs a questionnaire to analyse the TOP management’s stance towards marketing itself and their knowledge of how SAPELI UNLIMITED s.r.o. utilizes their marketing strategy. This company is very young and it is certain that marketing communication will develop and improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva