Eliška Chuchvalcová

Diplomová práce

Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky

Implementation of a new software supporting customer relationship management
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech …více
Abstract:
The main goal of this work is to provide managers with complex methodology for the implementation of software supporting customer relationship management. Because the activity is done only occasionally, the methodology is based on theoretical findings of project management which the first part focuses on. The specifics of the multinational company where the software implementation was provided were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2009
  • Vedoucí: Lenka Švecová
  • Oponent: Monika Horníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8120

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management