Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu – Lenka ZAJÍCOVÁ
Lenka ZAJÍCOVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu
Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a mobile phone
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka při koupi mobilního telefonu. Cílem této práce byla identifikace faktorů, které mají nejpodstatnější vliv na nákupní chování zákazníka. První část obsahuje teoretické pojetí daného tématu, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové k pochopení problematiky nákupního procesu. Pro zjištění hlavních faktorů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing decision-making process of the consumer when purchasing a mobile phone. The goal of this thesis was to identify factors that are the most influential for the purchasing manners of the customer. The first part includes theoretical concept of the topic, where we stated the basic terms, which are crucial for understanding the issues of the purchasing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍCOVÁ, Lenka. Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková