Jiří Šimek
Diplomová práce
Co to znamená být na začátku II.
What Does - To Be in the Beginning - Mean II.
Anotace:
V této diplomové práci se pomocí zpětné analýzy procesu vzniku dvou vlastních autorských inscenací GoG a LONELiNESS & STUFF snažím popsat základní způsoby a předpoklady pro vlastní autorskou práci bez scénáře, kdy na počátku stojí pouze téma nebo literární předloha (která je chápána spíše jako hlavní inspirační zdroj). Tyto způsoby a předpoklady nazývám Začátek, což je slovo, které je nejlépe jednoslovně …víceAbstract:
In this master thesis I am analyzing the process of two author performances GoG & LONELiNESS & STUFF. I am trying to write down basic methods and assumptions for my own author work without scenario where the beginning of the whole process is only a theme or a literally model (which is more likely main inspiration source rather than pattern). All those methods and assumptions, I call Beginning which …víceKlíčová slova
divadelní inscenaceKlíčová slova
autorské herectvíKlíčová slova
divadelní metodyKlíčová slova
herectvíKlíčová slova
divadelní školy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2016
- Vedoucí: Marta LJUBKOVÁ
- Oponent: Karel MAKONJ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 11. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování diváckých ohlasů školních divadel Janáčkovy akademie múzických umění v Brně ve vztahu k divadelním inscenacím
Markéta Stehlíková -
Slepý projekt - Konference na půdě Janáčkovy akademie múzických umění
Adéla Svídová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Revitalizace kabelážního systému v budově Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně
Jan Špičák -
Uplatnění absolventů Katedry produkce Divadelní fakulty Akademie múzických umění v Praze
Františka Jesenská -
Uplatnění absolventů oboru činoherního herectví Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na trhu práce
Veronika Bošelová -
Zmapování možností Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně //při tvorbě databáze jejich absolventů
Tereza Hořínková -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková