Možnosti integrace výuky zeměpisu a dějepisu – Karel OPOČENSKÝ
Karel OPOČENSKÝ
Diplomová práce
Možnosti integrace výuky zeměpisu a dějepisu
Integration possibilities in subjects Geography and History
Anotace:
Současná realita vypadá tak, že jsme každodenně zahlceni přívalem informací různých kvalit. Pro učitele tak vyvstává otázka, jak vybrat informace důležité pro život žáka, a jestli se přitom budou držet "starých tradičních metod`` nebo využijí "alternativních metod a přístupů``. Studenti často slyší o stejných jevech v různých vyučovacích předmětech, ale dohromady si fakta nedají. Pokud problém prostudují …víceAbstract:
Current reality looks like that we are overloaded with a lot of information of various qualities. There is a question for teachers how to choose information which is important for pupil's life and if teachers will stick to the ``old traditional methods{\crqq} or if they will use ``alternative methods and approaches{\crqq}. Students often hear about same events in different subjects but they are not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 12. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Peštová Jana
- Oponent: Mgr. Roman Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec