CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků – Bc. Adam Potůček
Bc. Adam Potůček
Master's thesis
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
CSR of company Tesco Stores a.s. and influence to consumer behaviour of customers
Abstract:
Tato práce ve své teoretické části popisuje strategii společensky odpovědné firmy, počátky této strategie a její definici, možnosti této strategie a způsoby její implementace. V analytické části se pak zabývá konkrétní společensky odpovědnou strategií společnosti Tesco. Popisuje veškeré její aktivity, a zda o těchto aktivitách jsou seznámeni její a potenciální zákazníci.Abstract:
This thesis, in its theoretical part describes corporate social responsibility, origin and definition of this strategy, possibilities and ways of implementation of this strategy. Analytical part engage about particular corporate social responsibility of Tesco company. Describes all its activities and finds out if actual or potencial customers are informed about.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dri50/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společensky odpovědné aktivity firem směrem k zaměstnancům
Kateřina Trsková -
Společensky odpovědné aktivity směrem k zaměstnancům - případová studie
Alexandra Aseeva -
Společensky odpovědné aktivity podniků a jejich vnímání generací X a Y
Iveta Hánělová -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
CSR aktivity a spolupráce se školami společnosti Siemens, s.r.o.
Barbora Sejáková -
Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR
Jennifer Břečková -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová