Mgr. Martin Predný

Master's thesis

Marketingový výzkum v právu a praxi

Marketing Research in Law and in Praxis
Abstract:
Diplomová práce „Marketingový výzkum v právu a praxi“ nastiňuje základní východiska pro kodifikaci práva na soukromí v ČR, analyzuje vybraná ustanovení zákon na ochranu osobních údajů z pohledu marketingového výzkumu a provádí kvalitativní i kvantitativní marketingový výzkum vztahující se ke spokojenosti studentů na Právnické fakultě MU.
Abstract:
This graduation thesis named „Marketing Research in Law and in Praxis“ contains bases of right on privacy codification in Czech Republic, analyzes selected paragraphs of the personal data protection law in the light of marketing research and carries out the qualitative and quantitative marketing research, which is targeted on Faculty of Law’s students satisfaction with studies.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2011
  • Supervisor: Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta