Employer branding se zaměřením na life-work balance – Jan Krabec
Jan Krabec
Bakalářská práce
Employer branding se zaměřením na life-work balance
Employer branding with emphasis to life-work balance
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na možnost budování značky zaměstnavatele za pomoci koncepce life-work balance. Hlavním cílem je zjistit jakým způsobem může koncepce life-work balance ovlivnit proces budování značky zěstnavatele. Teoretická část se rozděluje na 2 základní kapitoly. První detailně popisuje proces budování značky zaměstnavatele. Druhá se stručně zabývá definicí koncepce life-work balance …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the possibility of building employer brand by dint of life-work balance concept. The main target is to find out how can life-work balance concept influence the employer branding process. Theoretical part is divided into 2 parts. The first describes employer brand building process in detail. The second briefly deals with the matter of life-work balance concept. Empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Eva Švejdarová, Ph.D. M.A.
- Oponent: Ingrid Matoušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva