Možnosti komunikace u dětí s kombinovaným postižením v období raného věku – Bc. Lucie Hochmajerová
Bc. Lucie Hochmajerová
Master's thesis
Možnosti komunikace u dětí s kombinovaným postižením v období raného věku
Communication options of children with multiple disabilities in early age
Abstract:
Diplomová práce s názvem Možnosti komunikace dětí s kombinovaným postižením raného věku je členěna na část teoretickou a empirickou a rozložena do pěti kapitol. Hlavním tématem práce je dítě s kombinovaným postižením v jeho rané fázi života, která představuje nejvýznamnější období pro utváření vztahů a vazeb ke svému okolí a tvoří základ počáteční komunikace. První kapitola se zabývá vymezením raného …moreAbstract:
The diploma thesis titled Options of early age communication with multiple disabled children is divided into theoretical and empirical part and is divided into 5 chapters. The main theme is a child with multiple disabilities in its early stage of life, which represents the most important period for forming relationships and links to its surroundings and forming the base to the initial communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xasyi/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Přínosy a rizika případové konference. Názory účastníků případové konference na její přínosy a rizika pro dítě a jeho rodinu
Veronika Bolechová -
Průběh spolupráce kurátora pro děti a mládež s rodinou a dítětem a jeho role při sanaci rodin z pohledu pracoviště OSPOD Prahy 5
Anežka Voltrová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Rodina a dítě s kognitivní poruchou a hemato-onkologickým onemocněním
Veronika Leharová -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ